Travian 4 – první dojmy

22.02.2011 10:17

Po delší přestávce jsem se opět vrátil k Travianu. Prostě jsem nedokázal odolat novému Travianu 4 a musel jsem si ho vyzkoušet. A musím říci, že je ještě chytlavější než starší verze, kdy pomalé začátky mohly někoho nudit. To se v nové verzi nestane. O zábavu se hned od začátku mimo jiné postará váš hrdina.

A právě hrdina je dle prvních dojmů největší novinkou a lákadlem nového Travianu. Máte ho k dispozici hned od začátku hry a můžete si i určit jak bude vypadat. Ze začátku hry s ním můžete podniknou až 3 dobrodružné výpravy denně po přilehlém okolí, kde sbírá zkušenosti ale i cenné a praktické věci. Může tak získat například koníka, klec na zvířata, knihu moudrosti, léčivé masti, stříbrňáky nebo suroviny a další věci. Hru to ze začátku dělá určitě atraktivnější a z mého prohledu je to krok vpřed. V dalších fázích hry bude počet dostupných dobrodružných výprav postupně klesat, pak se na výpravu vydáte jen jednou za 2 dny.

Travian 4

Velkých změn se dočkala i grafika, jsou to nyní takové omalovánky. Sice to není ošklivé, ale chce to zvyk – zejména v orientaci kde co najdete. Nejen grafických, ale i praktických změn je několik. Například mapa okolí má nyní i zoom, různé filtry a můžete si vytvářet i vlastní značky. Celkem praktické. Na mapě se vám také zobrazují značky kam právě útočíte nebo odkud se vám vracejí jednotky. Dle zobrazeného opevnění okolních vesnic hned a snadno poznáte co je váš soused zač, zda je Germán, Říman nebo Gál.

Travian 4 mě velmi příjemně překvapil, a už se těším na další novinky jakou je například aukce předmětů pro hrdinu (dostupná po 10 dobrodružných výpravách).

Pokud si chcete vše vyzkoušet na vlastní kůži máte nyní ideální možnost. Včera se restartoval Server CZ 6 a běží již jako T4.

A jaké jsou vaše první dojmy?

—————

Zpět


Travian 4 – první dojmy

Datum: 20.03.2011

Vložil: Akra

Titulek: Můj dojem

Mě se na první dojem zdála hra sice přeplácaná na grafice, ale co, každý má jiný vkus.
Hrdina, no prima byl od počátku a uměl i vyrobit surky, ale když mi pořád nosil z dobrodružství jen surky a nebo neoběvoval nic hodnotného, pořád byl nahý jen s koněm a kolegové dostávaly i brnění, helmy, meče... Začala jsem se pídit proč. Co jsem se dozvěděla na supportu se můžete dočíst v odpovědi na příspěvek "Hrdinství v Travianu 4"

Směnárna stříbrné za zlatky hru podle mě úplně zničila.
Na s6 sice stále hraji, ale jen tak když zrovna nemám co.

Verzi T4 bych nazvala "Travian pro bohatý" a pokud už bude jen tato verze, tak s Travianem končím nadobro.
Chtěla jsem si dát znova s1, kterou jsem teď dohrála, ale jako T4 o ní nestojím... :-(

—————

Datum: 17.06.2011

Vložil: bubenda

Titulek: Re: Můj dojem

Zlatky kazí všechny hry, ale je nutno si uvědomit, že vývojáři z toho také něco chtejí mít, provoz serverů také něco stojí, ale ano je to přehnaně drahé a hlavně pro nás pro studenty. Jediný co budu hrát je classic server!

—————

Datum: 19.03.2011

Vložil: Josef

Titulek: Nevím čím to je

Nevím čím to je, ale po každé, když založím druhou vesnici, tak mě to přestane bavit :D Máte to taky tak?

—————

Datum: 08.03.2011

Vložil: flpx

Titulek: noo... snad

No dobré funkce hrdiny a ty vypravy ale je na tom jedna vada-všechno okolo hrdiny je překopírováno ze sfgame.
Já jsem spíš kritik než hráč travianu a na něm se mi nelíbí,
jak se do toho rvou realný peníze tohle by mělo být na odreagování né na sezení celou noc u poče a rvaní do toho reálné peníze...

—————

Datum: 23.02.2011

Vložil: denny

Titulek: Celkem to jde

Taky zkouším novinky co tam udělali, zatím pohoda, vypadá to dobře...
Jen ta aukce předmětů pro hrdinu mi přijde jako další možnost jak z lidí tahat zlatky.. 1 zlatý jde totiž směnit na 100 stříbrných...

—————

Datum: 24.02.2011

Vložil: janda

Titulek: Re: Celkem to jde

to záleží na každém jestli do toho bude rvát prachy, ale jde to i bez nich se dostat na skvělé umístění....(já hraji bez...), ale nejlepší by to bylo, kdyby žádný zlatky nebyli a tím pádem by si byli všichni rovni :D

—————

Datum: 03.03.2011

Vložil: martin

Titulek: Re: Re: Celkem to jde

Souhlasím, že nakupování zlatek je rozdíl mezi těmi, co zbytečné peníze v této době mají a těmi co nemají. Moje vize je, že po 14 dnech hraní by měl každý hráč, co to myslí trochu vážně zaplatit jednou - přičetli by se mu nějaké zlatky a ty by mu musely vystačit do konce hry. Oddělili by se děti, od skutečných hráčů... - travian by vydělal možná mnohem víc - a všichni by si byli rovni

—————

Datum: 03.03.2011

Vložil: Lothard

Titulek: Re: Re: Re: Celkem to jde

Teď je dobré, že zas ty zlatky můžeš vydělat i normálně. Prostě musí vydělávat proto jsou zlatky sice hraju bez ale oni na tom dost vydělaj jinak by to nedělali.

—————

Datum: 20.03.2011

Vložil: Akra

Titulek: Re: Re: Re: Celkem to jde

Souhlasím, pokud by poplatek nebyl přemrštěný. Hraje tam x tisíc lidí, tak 50,- jako registrační poplatek by měl být adekvátní.
Co se týká dětí, jsou to malí dospělí, ať si taky zahrajou. Nikdo není nucen s nimi komunikovat :-)

—————

Datum: 29.03.2012

Vložil:

Titulek: Re: Re: Re: Re: Celkem to jde

spíš obráceně - dospělí jsou velké děti. Travian je hra a hry jsou určeny pro děti, tudíž je tato premisa, dle mého názoru, špatná.
Ale samozřejmě uznávám, že ten server a vše kolem toho musí někdo zaplatit.

—————